محصول سپیدار همکاران سیستم، شامل مجموعه ای از نرم افزارهای مالی ویژه کسب و کارهای کوچک است. نرم افزارهای این مجموعه شامل:

حسابداری / دریافت و پرداخت / مشتریان و  / تامین کنندگان و انبار تولید / حقوق و دستمزد / حسابداری پیمانکاری

همچنین زیر سیستم های قابل افزودن به مجموعه نرم افزارهای سپیدار به شرح زیر می باشند:


ردیابی: پیش نیاز این زیر سیستم، نرم افزار تامین کنندگان و انبار است.
دو واحدی: پیش نیاز این زیر سیستم، نرم افزار تامین کنندگان و انبار است. با استفاده از این زیر سیستم انبار می توانید برای یک کالا بیش از یک واحد سنجش تعریف کنید.
ارزی: پیش نیاز این زیر سیستم، نرم افزار حسابداری است. با استفاده از این زیر سیستم حسابداری می توانید اسناد و اطلاعات تمامی نرم افزارهای خود را با ارزهای مختلف ثبت کنید.
همچنین 
سپیدار امکان استفاده از امکانات زیر را نیز برای شما مهیا کرده است:
تعداد کاربر: در این بخش شما می توانید با توجه به نیاز خود تعداد کاربران همزمان را انتخاب کنید. در صورت انتخاب تعداد کاربر ٤، ۸ و یا ۱۲ از تخفیف ویژه بهره مند خواهید شد.
چند شرکت همزمان: با سپیدار امکان ثبت و نگهداشت اطلاعات دو شرکت به صورت همزمان به شما داده خواهد شد. در صورت نیاز به ثبت اطلاعات بیش از دو شرکت می توانید از این امکان استفاده کنید.در صورت نیاز به ثبت اطلاعات بیش از دو شرکت می توانید تعداد شرکت مورد نیاز خود تا سقف ۱٠ شرکت را وارد کنید.

قفل مشاهده: این قفل به شما امکان مشاهده اطلاعات ثبت شده بدون امکان تغییر اطلاعات را می دهد. این قفل را می توانید در اختیار حسابرسان خود قرار دهید.
نسخه زبان انگلیسی: با استفاده از این امکان می توانید از نسخه انگلیسی سپیدار استفاده کنید. در این نسخه علاوه بر امکان استفاده از تاریخ میلادی، کلیه فرمها و گزارشات بر اساس زبان انگلیسی قابل دسترسی و استفاده است.


تلفن تماس:

09142216080

04135570542

وب سایت:

www.azarca.ir


azarca1001.rozblog.com استفاده ,توانید ,امکان ,شرکت ,اطلاعات ,صورت , پیش نیاز ,استفاده کنید ,زبان انگلیسی ,امکان استفاده ,تعداد کاربر ,افزار تامین کنندگان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عشق دونی تصفیه آب و فاضلاب اینجا زیبایی را درک کن فروشگاه عینک ray ban | ریبن سئو سایت فرشته دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. Wyattegqtq80 rumah