1. با اشیاء روزمره شروع کنید

اموزشگاه عکاسیعکاسی انتزاعی شامل متفاوت نگاه کردن به همه چیز است. بنابراین می‌توانید با اشیاء ساده در اطراف خود این کار را شروع کنید. هنگامی که به چیز‌های روزمره و معمولی از زاویه‌ای دیگر نگاه کنید، قادر به کشف تصاویر انتزاعی در همه جا خواهید بود. پس اشیاء دورتان بهترین وسیله‌ها برای تمرین کردنتان است.

یک وسیله را به صورت تصادفی انتخاب کنید و شروع به عکاسی از آن با زاویه‌های مختلف کنید. این شیء می‌تواند یک لامپ باشد یا یکی از وسایل آشپزخانه. باور کنید یا نه عکاسی انتزاعی به همین سادگی است.

2. از عناصر طراحی به نفع خود استفاده کنید

ترکیب بندی عناصر عکاسی با خط، شکل، الگو یا رنگ، بینندگان را تحت تاثیر قرار خواهد داد تا به شیوه‌های متفاوتی به عکس شما نگاه کنند. برای مثال با خطوط منحنی می‌توان چشم بیننده را به سمت یک نقطه کانونی برد.

 

الگو‌ها و بافت‎ها نیز همیشه جذاب هستند و با زوم کردن بر روی آنها نتایج جالبی را بدست خواهید آورد. به همین شکل از رنگ‌ها می‌توانید برای افزایش تاثیر بصری و تاکید بر روی موضوعی خاص استفاده کنید.

این عناصر را در اطراف خود پیدا و از آنها برای عکاسی انتزاعی استفاده کنید.

آموزش عکاسی انتزاعی

3. ماکرو را امتحان کنید

یکی از رایج ترین شیوه های عکاسی انتزاعی ، زوم بسیار زیاد روی یک چیز یا عکاسی ماکرو است. لنزهای زوم بسیار خوبند اما تنها در فاصله‌ی معین می‌شود از آنها استفاده کرد. اگر بخواهید خیلی به سوژه نزدیک شوید، باید یک لنز ماکرو تهیه کنید و به دنبال کشف سوژه‌های متفاوت و جذاب در اطراف خود باشید.

 

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد

 

برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>آکادمی مرداد<< کلیک کنید


عکاسی ماکرو عکاسی ,انتزاعی ,استفاده ,ماکرو ,اشیاء ,اطراف ,استفاده کنید ,عکاسی انتزاعی ,شروع کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تکنوجو - مجله فناوری اطلاعات نوبا نیوز مدرسه اخلاق سایت ملو || دانلود آهنگهای جدید پزشکان عاشق فروشگاه ارزان دیسک فروشگاه ثائر اطلاعات جامع fayehdfb3qij Blog